Pechar
• Comezaron as obras a principios de 1974 e remataron en setembro de 1977, pero ao non estar acabados os tramos Pontevedra – Rande e Rande – Vigo non entrou en servicio ata o 7 de febreiro de 1981
• O proxecto foi obra do enxeñeiro Florencio del Pozo Frutos. Consta dun vao central de 400,14 m. de longo, soportado por dous pares de columnas seguindo un sistema de tirantes. Este vao é o máis grande do mundo construído para unha plataforma de catro vieiros. Completan a ponte sobre a ría de Vigo dous tramos de 147,42 m. a cada lado das columnas centrais e os accesos, tamén sobre pilastras, que no lado norte miden 106 m. e no sur 757. As pilastras centrais, dende o leito da ría ao cumio miden 128 m. e a plataforma de rodadura está a 50 m. sobre o mar.
• Supuxo un grande avance pois reduciu en 30 km. a distancia entre o Morrazo e Vigo, onde traballan moitos cidadáns do Morrazo; acaso por iso esta silueta lanzal recortada sobre o fondo da ría é unha verdadeira porta cara ao futuro e de acollida.
.
|
|||||||||||||||||||||||
|